A következő áldozat!

Az utóbbi néhány hétben többször is belefutottam utazási irodák álláshirdetésével. A poszt többnyire hirdetésenként más volt, legalábbis ami a megnevezést illeti. Volt köztük üzletkötő, ügyfélkapcsolati munkatárs, utazásszervező és még ki tudja hány másik fantázianév.

Mindeközben maga a munkakör teljesen változatlanul a „mindenes” volt. Persze nem így szólt a hirdetés, de a tennivalók leírásából – betérő ügyfelek fogadása, buszrendelés bonyolítása, megfelelő szállások kigyűjtése, útitervprogramok ajánlása és így tovább, és így tovább – nagyjából mindig ugyanaz volt. Gyakorlatilag minden egyes apróság, amiért az ember egy utazási irodához fordulna, természetesen megspékelve azokkal a teendőkkel, amik magának az irodának az üzemeltetéséhez nélkülözhetetlenek, úgy mint a reklámanyagok rendezése és újratöltése, az iroda tisztán- és rendben tartása, irodaszerek és egyéb fogyóeszközök utánrendelése.

De ami a legjobban kiakasztott, az az volt, hogy külön feladatként szerepelt a vízautomata ballonjának cseréje, amihez azért nem árt, ha az illető jó fizikumú. Persze a szokásos elvárások, a csinos és kedves-mosolygós, szintén szerepelt az elvárások között, ami nekem kicsit összeegyeztethetetlennek tűnik. Őszintén kíváncsi vagyok rá, hogy mikor találnak majd alkalmas jelentkezőt…